BUSINESS

Korea's pride! Where there is the sea, there is always SM Korealines.

Dedicated Carrier Team

Dedicated Carrier Team

Our KLC Liner Department began its first service in 1976 by signing the contract of affreightment (COA) agreement with POSCO and it has expanded its business with POSCO, KEPCO and Hyundai Glovis, creating a reliable profit throughout the decades.

표를 좌,우로 드래그 해주세요.
SHIP TYPE CAPE, PANAMAX, SUPRAMAX, HANDYMAX
CARGO Iron Ore, Coal, Grain, Cement, Fertilizer, Steel and etc.
INQUIRY carriers@korealines.co.kr
표를 좌,우로 드래그 해주세요.
CLIENT VESSEL NAME DWT CARGO
POSCO SM PUMA 206,938 ORE/COAL
SM DRAGON 206,938
SM LION 206,938
SM TIGER 180,784
K.DAPHNE 180,786
K.ASTER 207,942
WHITE ROSE 171,827
Sub-Total 7 VESSELS 1,362,153  
KEPCO ZAMPA BLUE 178,459 COAL
ROSEMARY 179,742
ADONIS 171,743
SM VISION 176,838
Sub-Total 4 VESSELS 706,782  
GLOVIS LAVENDER 179,874 ORE/COAL
K.ASIAN BEAUTY 13,308 CAR/TRUCK
Sub-Total 2 VESSELS 193,182  
Vale SM GEMINI2 324,972 IRON ORE
SM GEMINI1 324,972
Sub-Total 2 VESSELS 649,944  
SNNC SM DIAMOND 63,800 NICKEL
SM EMERALD 63,800
Sub-Total 2 VESSELS 127,600  
GS DEP SM DONGHAE2 72,790 BULK
SM DONGHAE 76,058
Sub-Total 2 VESSELS 148,848  
Total 19 VESSELS 3,188,509  

TANKER

Starting with long-term shipping contracts with major oil refiners in Korea, the business area is expanding to crude oil transportation which is a major raw material for world key industries.

표를 좌,우로 드래그 해주세요.
SHIP TYPE MR
CARGO CRUDE OIL
INQUIRY tanker@korealines.co.kr
표를 좌,우로 드래그 해주세요.
CLIENT VESSEL NAME CBM CARGO
GS CALTEX SM VENUS1 299,696 CRUDE OIL
SM VENUS2 299,696
Sub-Total 2 VESSELS 599,392  
S-OIL SM WHITE WHALE1 300,758 CRUDE OIL
SM WHITE WHALE2 300,758
Sub-Total 2 VESSELS 601,516  
Total 4 VESSELS 1,200,908  
업무영역
최고의 전문성과 신뢰를 바탕으로 함께 성장해 나가겠습니다.
업무영역2
최고의 전문성과 신뢰를 바탕으로 함께 성장해 나가겠습니다.
업무영역3
최고의 전문성과 신뢰를 바탕으로 함께 성장해 나가겠습니다.
업무영역4
최고의 전문성과 신뢰를 바탕으로 함께 성장해 나가겠습니다.
업무영역5
최고의 전문성과 신뢰를 바탕으로 함께 성장해 나가겠습니다.

사람과의 긍정적인 호흡을 할 수 있는 자연의 재료로 만드는 것, 인체에 유해한 화학품을 사용하지 않는 것, 사람에게 시각적인 안정을 제공하는 것 등의 실천을 통해 모두가 편안히 호흡하며 쉴 수 있는 공간을 제공하려 합니다.
특히 가구, 침구, 소품을 원 스톱으로 쇼핑할 수 있는 독특한 마케팅 전략을 국내에 정착시켜 왔으며, 마치 실제 공간을 연출한 듯한 매장 구성으로 단순히 가구 혹은 생활 소품을 판매하는 매장이 아니라 인테리어 트랜드와 스타일 있는 공간의 체험 장소로서 고객이 인테리어를 즐길 수 있는 공간을 마련하고 있습니다.

사람과의 긍정적인 호흡을 할 수 있는 자연의 재료로 만드는 것, 인체에 유해한 화학품을 사용하지 않는 것, 사람에게 시각적인 안정을 제공하는 것 등의 실천을 통해 모두가 편안히 호흡하며 쉴 수 있는 공간을 제공하려 합니다.
특히 가구, 침구, 소품을 원 스톱으로 쇼핑할 수 있는 독특한 마케팅 전략을 국내에 정착시켜 왔으며, 마치 실제 공간을 연출한 듯한 매장 구성으로 단순히 가구 혹은 생활 소품을 판매하는 매장이 아니라 인테리어 트랜드와 스타일 있는 공간의 체험 장소로서 고객이 인테리어를 즐길 수 있는 공간을 마련하고 있습니다.